PPC
Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
Utolsó frissítés: július 30, 2025Lépjünk be a Facebook Ads fiókba, indítsunk manuális „értékesítés” kampányt, adjuk meg a kampány nevét, kapcsoljuk ki a katalógusos értékesítést, állítsuk be a költségkeretet és a konverziós célt (vásárlás). Állítsuk be a célközönséget, töltsünk fel képeket/videókat, írjuk be a hirdetésszöveget, majd paraméterezzük az URL-t, végül tegyük közzé a hirdetést és szükség esetén készítsünk további verziókat (V1, V2, stb.).
Facebook traffic hirdetések feltöltése
Utolsó frissítés: július 30, 2025A Facebook Ads kampány beállításának lépései: Lépjünk be a hirdetési fiókba, válasszuk ki a „Forgalom” célt, majd nevezzük el a kampányt az aktuális dátum, terméknév és kampánycél megadásával. A kampánybeállításoknál válasszuk a manuális „értékesítés” célt, majd állítsuk be a költségkeretet. A teljesítménycéloknál a kattintások maximalizálását célozzuk meg, és állítsuk be vagy hozzuk létre a célközönséget. Hozzuk létre a hirdetést (V1, V2 stb. verziómegjelöléssel), adjuk hozzá a megfelelő kreatív anyagokat (kép vagy videó, álló és fekvő formátumban), kapcsoljuk ki az automatikus zenét, majd adjuk meg a hirdetésszöveget és állítsuk be a CTA-t („További információ” gomb). Végezetül paraméterezzük a cél URL-t a kampány- és hirdetésadatokkal, majd tegyük közzé a hirdetést. További hirdetésverziók gyorsan másolhatók és módosíthatók.
Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
Utolsó frissítés: július 30, 2025Ez a folyamatleírás lépésről lépésre mutatja be, hogyan hozz létre manuális értékesítési célú Facebook kampányt a hirdetési fiókban: kezdve a kampány beállításaitól, névadásától, költségkeret és célok meghatározásán át, a kreatív anyagok feltöltéséig és optimalizálásáig. Fontos, hogy minden kampány és hirdetés következetesen elnevezett legyen, a konverziós esemény “vásárlás” legyen, az URL-paraméterezés pontosan történjen, a zene optimalizálását kikapcsoljuk, valamint a kreatívok és verziók megfelelően legyenek elkülönítve (V1, V2 stb.). A leírás segítségével egységes, jól mérhető, egyszerűen klónozható Facebook hirdetéseket tudsz létrehozni.
TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
Utolsó frissítés: július 30, 2025A TikTok az egyik leggyorsabban növekvő social platform, amely hatékonyan használható a fiatalabb és vizuális tartalomra nyitott célcsoportok elérésére. Ez a szócikk áttekintést ad a TikTok Ads fő kampánytípusairól, az állandó márkakommunikációról és a kreatív hirdetési anyagok sajátosságairól a Natur Tanya márkára szabva.
Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
Utolsó frissítés: július 30, 2025A Meta Ads (Facebook, Instagram) platformokon futó PPC kampányok központi szerepet játszanak a Natur Tanya termékek és márka népszerűsítésében. Ez a szócikk áttekintést ad a főbb kampánytípusokról (standard, gyors reagálású, remarketing), az állandó márkakommunikáció jelentőségéről, valamint a kreatív hirdetési anyagok elkészítésének szempontjairól.
Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
Utolsó frissítés: július 30, 2025A Google Ads az egyik legfontosabb PPC (kattintásalapú) hirdetési platform, amely lehetővé teszi forgalomgenerálás, ismertségnövelés, konverzióösztönzés, valamint márkavédelem célú kampányok indítását. Ez a szócikk bemutatja a főbb Google Ads kampánytípusokat (standard és gyors reagálású), a remarketing stratégiát, az állandó márkakommunikáció jelentőségét, és kitér a kreatív hirdetési anyagok készítésének szempontjaira is.
PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
Utolsó frissítés: július 30, 2025A PPC (Pay-Per-Click, kattintás alapú) kampányok a digitális marketing egyik leggyorsabb és leghatékonyabb módjai, hogy célzott forgalmat tereljünk a Natur Tanya weboldalaira és növeljük az értékesítést. Ez a szócikk áttekintést ad a sikeres PPC stratégia felépítéséről, a kulcsszó képzés folyamatáról, valamint a hatékony hirdetésszövegírás alapelveiről.