Kilépés a tartalomba
  • This is magic

Cégcsoport

51
  • SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz
  • Facebook traffic hirdetések feltöltése
  • ChatGPT alkalmazása a marketing területen (ötletelés, szövegírás, elemzés, promptolás, márkaidentitás)
  • Gemini alkalmazása a marketing területen (kutatás, elemzés, függvények, Google-integráció, promptolás)
  • VEO(3) alkalmazása a marketingben – videó generálás, prompt írás, minták
  • Perplexity alkalmazása a marketingben – kutatás, elemzés, promptolás
  • PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
  • Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
  • Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
  • TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
  • Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
  • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
  • Partner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése
  • Szövegírás szabályai – EFSA előírások figyelembevétele
  • Hatóanyaggal kapcsolatos landing oldalak struktúrája, CTA, mobile first logika
  • Hatóanyaggal kapcsolatos YouTube videók feltöltése – jó gyakorlatok és SEO
  • Hatóanyaggal kapcsolatos blogpostok szerkezete, jó gyakorlat, CTA, képhasználat, mobile first logika
  • Marketing
    • SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz
    • ChatGPT alkalmazása a marketing területen (ötletelés, szövegírás, elemzés, promptolás, márkaidentitás)
    • Gemini alkalmazása a marketing területen (kutatás, elemzés, függvények, Google-integráció, promptolás)
    • VEO(3) alkalmazása a marketingben – videó generálás, prompt írás, minták
    • Perplexity alkalmazása a marketingben – kutatás, elemzés, promptolás
    • PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
    • Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
    • Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
    • TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
    • Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
    • Facebook traffic hirdetések feltöltése
    • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
    • Partner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése
    • Szövegírás szabályai – EFSA előírások figyelembevétele
    • Hatóanyaggal kapcsolatos landing oldalak struktúrája, CTA, mobile first logika
    • Hatóanyaggal kapcsolatos YouTube videók feltöltése – jó gyakorlatok és SEO
    • Hatóanyaggal kapcsolatos blogpostok szerkezete, jó gyakorlat, CTA, képhasználat, mobile first logika
    • Consumer
      • Hatóanyaggal kapcsolatos blogpostok szerkezete, jó gyakorlat, CTA, képhasználat, mobile first logika
      • Hatóanyaggal kapcsolatos YouTube videók feltöltése – jó gyakorlatok és SEO
      • Hatóanyaggal kapcsolatos landing oldalak struktúrája, CTA, mobile first logika
      • Szövegírás szabályai – EFSA előírások figyelembevétele
    • Partner kommunikáció
      • Partner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése
    • PPC
      • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
      • Facebook traffic hirdetések feltöltése
      • Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
      • TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
      • Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
      • Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
      • PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
    • AI
      • SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz
      • Perplexity alkalmazása a marketingben – kutatás, elemzés, promptolás
      • VEO(3) alkalmazása a marketingben – videó generálás, prompt írás, minták
      • Gemini alkalmazása a marketing területen (kutatás, elemzés, függvények, Google-integráció, promptolás)
      • ChatGPT alkalmazása a marketing területen (ötletelés, szövegírás, elemzés, promptolás, márkaidentitás)
Kategóriák megtekintése
  • Home
  • Docs
  • Cégcsoport
  • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése

Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése

2 min read

Alapok #

1.       Lépjünk be a hirdetési fiókba:

https://adsmanager.facebook.com/adsmanager/manage/campaigns?act=429178829205259&business_id=190680613333547&global_scope_id=190680613333547

2.       Válasszuk ki az Értékesítés opciót.


3.      Nevezzük el a kampányt. A kampány neve az alábbiakból tevődik össze: Aktuális dátum_Termék neve_Kampánycél

Ezt mindegyik mezőbe másoljuk be. Kattintsunk a Tovább gombra.




4.       A kampánybeállításoknál válasszuk ki a Manuális „értékesítés” célú kampány opciót és kattintsunk a Tovább gombra.


5.       A Kampány szinten kapcsoljuk ki a Katalógusos értékesítést.


Budget #

6.      Advantage kampányköltségkeretet állítsuk be és adjuk meg a budgetet. Kattintsunk a Tovább gombra.



7.      Teljesítménybeli célnál válasszuk ki a Lehető legnagyobb számú konverzió opciót. Konverziós eseményként pedig a Vásárlást.



8.       Kicsit lejjebb görgetve kattintsunk a További lehetőségek megjelenítése feliratra és adjuk meg a hozzárendelés beállításokat. Ez mindig 7 napos kattintás legyen, megtekintés nélküli.



Kreatív #

9.       Kapcsoljuk be a Dinamikus kreatív tartalmat:


10.   Válasszuk ki a célközönséget vagy hozzunk létre újat. Kattintsunk a Tovább gombra.



11.   Nevezzük el a hirdetést. A neve ugyanaz marad, mint a kampánynak, de a végére írjuk a V1 kifejezést. (V=verzió). Így később az Analyticsben meg tudjuk külünböztetni a forrást.

12.   A hirdetés kreatív tartalma résznél kattintsunk a Médiafájl megadása gombra és válasszuk ki, hogy képet vagy videót szeretnénk-e feltölteni.

13.   Válasszuk ki a médiafájlt és kattintsunk a Tovább gombra. Összesen 10 képet tölthetünk fel. Legyen köztük álló, fekvő és négyzetes is.


14.   Cseréljük le a képet az álló és a fekvő elrendezéshez.



15.  Az optimalizálásnál a Zene automatikusan be van kapcsolva. Azt mindig kapcsoljuk ki!


16.   Másoljuk be a hirdetés szövegeit. A Szöveglehetőség megadása gombra kattintva adhatunk hozzá további szövegeket. Ez igaz a Főcímre és a Leírásra is.


Paraméterezés #

17.   Konverziós hirdetéseknél mindig a Bolt felkeresése gomb kerüljön beállításra.

18.   Adjunk meg a céloldalt és paraméterezzük a linket a URL-paraméter készítése feliratra kattintva. A mezőkbe az alábbiak kerüljenek:


Kampányforrás: facebook

Kampánymédia: {{ad.name}}

Kampány neve: {{campaign.name}}

Kampánytartalom: {{adset.name}}

19.   A Böngészőbővítményeknél az Egyik sem opciót jelöljük be.


20.   Az oldal alján ismételjük meg az URL paraméterezést. Kattintsunk a közzététel gombra.

21.   Hozzuk létre a következő hirdetést. Ehhez a hirdetés melletti három pontra kattintva válasszuk a ki a Másodpéldány gyors létrehozása opciót. Ekkor kapunk egy teljesen ugyanolyan hirdetést, mint amit már elkészítettünk. Itt már csak a
képek és a szöveg cseréjét kell elvégezni, paraméterezni nem kell újra. Fontos, hogy a hirdetés nevét írjuk át V2-re, V3-ra, stb.

Frissítve: július 30, 2025
audience, budget, célcsoport, célközönség, céloldal, célzás, consumer marketing, digitális marketing, hirdetés, hirdetés név

Mik az érzéseid?

  • Boldog
  • Normál
  • Szomorú
Oszd meg ezt a cikket:
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltésePartner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése

Powered by BetterDocs

Szólj hozzá! Válasz megszakítása

Table of Contents
  • Alapok
  • Budget
  • Kreatív
  • Paraméterezés
© 2025 Varázslat • Készült GeneratePress