Első lépések #
Lépjünk be a hirdetési fiókba:
2. Válasszukki a Forgalom opciót.
3. Nevezzük el a kampányt. A kampány neve az alábbiakból tevődik össze:Aktuális
dátum_Termék neve_Kampánycél
Ezt mindegyik mezőbe másoljuk be. Kattintsunk a Tovább gombra.
4. A kampánybeállításoknál válasszuk ki a Manuális „értékesítés” célú kampány opciót és kattintsunk a Tovább gombra.
#
Budget #
5. Advantage kampányköltségkeretet állítsuk be és adjuk meg a budgetet. Kattintsunk a Tovább gombra.
6. Teljesítménybeli célnál válasszuk ki a Lehető legnagyobb számú hivatkozáskattintás opciót.
Célzás #
7. Válasszuk ki a célközönséget vagy hozzunk létre újat. Kattintsunk a Tovább gombra.
8. Nevezzük el a hirdetést. A neve ugyanaz marad, mint a kampánynak, de a végére írjuk a V1
kifejezést. (V=verzió). Így később az Analyticsben meg tudjuk külünböztetni a forrást.
Kreatív #
9. A hirdetés kreatív tartalma résznél kattintsunk a Médiafájl megadása gombra és válasszuk ki, hogy képet vagy videót szeretnénk-e feltölteni.
10. Válasszuk ki a médiafájlt és kattintsunk a Tovább gombra.
11. Cseréljük le a képet az álló és a fekvő elrendezéshez.
12. Az optimalizálásnál a Zene automatikusan be van kapcsolva. Azt mindig kapcsoljuk ki!
13. Másoljuk be a hirdetés szövegeit.
14. Traffic hirdetéseknél mindig aTovábbi információ gomb kerüljön beállításra.
Paraméterezések #
15. Adjunk meg a céloldalt és paraméterezzük a linket a URL-paraméter készítése feliratra kattintva. A mezőkbe az alábbiak kerüljenek:
Kampányforrás:
facebook
Kampánymédia:
{{ad.name}}
Kampány
neve: {{campaign.name}}
Kampánytartalom:
{{adset.name}}
16. A Böngészőbővítményeknél az Egyik sem opciót jelöljük be.
17. Az oldal alján ismételjük meg az URL paraméterezést. Kattintsunk a közzététel gombra.
18. Hozzuk létre a következő hirdetést. Ehhez a hirdetés melletti három pontra kattintva válasszuk a ki a Másodpéldány gyors létrehozása opciót. Ekkor kapunk egy teljesen ugyanolyan hirdetést, mint amit már elkészítettünk. Itt már csak a képek és a szöveg cseréjét kell elvégezni, paraméterezni nem kell újra. Fontos, hogy a hirdetés nevét írjuk át V2-re, V3-ra, stb.