1. Szerkezet – hatóanyag blogpost mobilon #
a) Főcím #
-
Legyen egyértelmű, tartalmazza a hatóanyag nevét és/vagy a célproblémát/célcsoportot.
-
Pl. “Magnézium: hogyan támogatja az izmokat?” vagy “D3-vitamin – Miért fontos a nőknél?”
b) Bevezető (max. 2–3 mondat) #
-
Foglald össze, miért releváns a téma a célcsoport/probléma szempontjából.
-
Pl. “Sokan tapasztalnak izomfáradtságot – ismerd meg, hogyan segíthet a magnézium!”
c) Fő információk – 2 képernyőgördítésen belül! #
-
Legfontosabb tudnivalók röviden, tagolva:
-
Milyen problémára, élethelyzetre, célcsoportra releváns a hatóanyag?
-
Fő előnyei, élettani szerepe (ha termék is szóba kerül: csak EFSA-állítás!)
-
Gyakori tévhitek vagy kérdések.
-
-
Kiemelés, bullet pointok, alcímek:
Segítik az átfutást és a mobilos olvasást.
d) Képek használata #
-
Tartalom:
-
Legyen releváns: termékkép, hatóanyag illusztráció, élethelyzet, célcsoport (pl. sportoló, idősebbek).
-
Kerüld a zavaró, túl stock jellegű vagy túl nagy fájlméretű képeket!
-
-
Méret:
-
Mobilra optimalizált (max. 1200 px széles, 100 KB alatt ajánlott).
-
Alt tag minden képen, kulcsszavas leírással!
-
-
Elhelyezés:
-
Az első vagy második képernyőgördítésen belül jelenjen meg az első kép.
-
e) CTA (Call To Action) #
-
Elhelyezése:
-
Az első két képernyőn belül szerepeljen (alap vagy fix gomb, link).
-
-
Formák:
-
Webáruház kereső link:
-
“Nézd meg magnézium tartalmú termékeinket!” (webshop hatóanyag-szűrés linkkel)
-
-
Google kereső link:
-
“További cikkek a magnéziumról a Google-on” (előre paraméterezett keresés)
-
-
-
Plusz:
-
“Iratkozz fel hírlevelünkre”
-
“Töltsd le ingyenes e-bookunkat” – ha van
-
f) További tartalom (mélyítés) #
-
Problémaközpontú magyarázat:
-
Hogyan segíthet a hatóanyag a célcsoport problémáján?
-
Milyen tudományos, EFSA-alapú bizonyítékok vannak?
-
-
Gyakran ismételt kérdések (GYIK)
-
Életmódtanács, receptek, tippek
2. Jó gyakorlat – tartalmi és szerkezeti checklist #
-
Célcsoport/probléma fókusz:
-
Mindig írd le, kinek szól a tartalom, milyen élethelyzetben segít!
-
-
Mobile first logika:
-
Fő infók + CTA két scrollon belül, rövid bekezdések, áttekinthető szerkezet.
-
-
Képek:
-
Reszponzív, gyors, értelmes alt taggal.
-
-
SEO:
-
Cím, alcímek, képek, CTA tartalmazzák a fő kulcsszavakat (hatóanyag, problémanév).
-
-
CTA elhelyezése:
-
Ne csak az oldal végén legyen!
-