1. Alapelvek – miért fontos a hatóanyag landing oldal? #
-
Fókusz:
-
Cél: az érdeklődő a keresett hatóanyagról gyors, hiteles információt kapjon és egyből lépni tudjon (vásárlás, további keresés).
-
Gyakran Google keresőből érkeznek a felhasználók konkrét hatóanyag névre.
-
-
Felépítés:
-
Mobilon, gyors fogyasztásra, “mobile first” megközelítésben készül, azonnali, egyszerű navigációval.
-
2. Mobile first logika – 2 képernyőgördítés szabálya #
-
Miért?
-
Az első két “screen scroll”-on dől el, hogy a látogató marad-e és cselekszik-e.
-
Minden lényeges információnak és a cselekvés lehetőségének azonnal, szem előtt kell lennie.
-
Kötelező elemek a két képernyőn belül: #
-
Főcím – hatóanyag neve
-
Pl.: “Magnézium – Miért fontos a szervezetnek?”
-
-
Rövid, lényegretörő leírás (2–3 mondat)
-
Mit tud a hatóanyag, milyen területeken segít? (Csak EFSA-állítás, vagy általános edukáció!)
-
Pl.: “A magnézium hozzájárul az izmok és idegrendszer normál működéséhez.”
-
-
Kulcselőnyök felsorolása / infografika / vizuális blokk
-
Kiemelve: fő előnyök, természetes eredet, minőség, könnyű felszívódás, allergénmentesség stb.
-
-
CTA (Call To Action) gomb – minél előbb!
-
“Keresd a webshopban” (webáruház keresőre visz)
-
“Google találatok a [hatóanyag neve] kifejezésre” (új ablakban keres)
-
“Ismerd meg a termékeinket” (terméklista oldalra ugrik)
-
-
Kép, ikon vagy illusztráció
-
Természetes, hiteles, a Natur Tanya arculatával egyező vizuális megjelenés.
-
Példa elrendezés mobilon: #
-
1. Képernyő
-
Főcím
-
Kép/ikon
-
Rövid leírás
-
Kulcselőnyök (1–3 pontban)
-
-
2. Képernyő
-
Bővebb edukáció (max. 2 bekezdés vagy infografika)
-
CTA gomb(ok): “Vásárlás”, “További információ”, “Google keresés”
-
3. CTA-k – Milyen legyen? #
-
Webáruház kereső link:
-
Olyan keresőmező, ami automatikusan a hatóanyag nevével szűr a termékekre.
-
Pl. “Keresd a magnéziumot a Natur Tanya webshopban”
-
-
Google kereső link:
-
Olyan gomb, ami megnyit egy Google keresést az adott hatóanyagnévre.
-
Pl. “További tudnivalók a Google-on: Magnézium”
-
-
Terméklista vagy termékoldal link:
-
“Nézd meg kapcsolódó termékeinket” (kategória oldalra mutat)
-
4. UX / UI tippek #
-
Nagy, kontrasztos CTA gombok, mindig képernyőn belül!
-
Egyszerű, tagolt szöveg, átlátható információs blokkok.
-
Reszponzív elrendezés: a desktop nézetet is a mobil szerkezetből kiindulva tervezd.
-
Minél gyorsabb betöltés, “above the fold” (görgetés előtt) CTA.
-
Képek, ikonok nem lassíthatják az oldalbetöltést.