Kilépés a tartalomba
  • This is magic

Cégcsoport

54
  • Új blog cikk írása ChatGPT-vel lépésenként
  • SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz
  • Facebook traffic hirdetések feltöltése
  • ChatGPT alkalmazása a marketing területen (ötletelés, szövegírás, elemzés, promptolás, márkaidentitás)
  • Gemini alkalmazása a marketing területen (kutatás, elemzés, függvények, Google-integráció, promptolás)
  • VEO(3) alkalmazása a marketingben – videó generálás, prompt írás, minták
  • Perplexity alkalmazása a marketingben – kutatás, elemzés, promptolás
  • PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
  • Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
  • Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
  • TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
  • Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
  • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
  • Partner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése
  • Szövegírás szabályai – EFSA előírások figyelembevétele
  • Hatóanyaggal kapcsolatos landing oldalak struktúrája, CTA, mobile first logika
  • Hatóanyaggal kapcsolatos YouTube videók feltöltése – jó gyakorlatok és SEO
  • Hatóanyaggal kapcsolatos blogpostok szerkezete, jó gyakorlat, CTA, képhasználat, mobile first logika
  • Marketing
    • Új blog cikk írása ChatGPT-vel lépésenként
    • SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz
    • ChatGPT alkalmazása a marketing területen (ötletelés, szövegírás, elemzés, promptolás, márkaidentitás)
    • Gemini alkalmazása a marketing területen (kutatás, elemzés, függvények, Google-integráció, promptolás)
    • VEO(3) alkalmazása a marketingben – videó generálás, prompt írás, minták
    • Perplexity alkalmazása a marketingben – kutatás, elemzés, promptolás
    • PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
    • Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
    • Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
    • TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
    • Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
    • Facebook traffic hirdetések feltöltése
    • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
    • Partner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése
    • Szövegírás szabályai – EFSA előírások figyelembevétele
    • Hatóanyaggal kapcsolatos landing oldalak struktúrája, CTA, mobile first logika
    • Hatóanyaggal kapcsolatos YouTube videók feltöltése – jó gyakorlatok és SEO
    • Hatóanyaggal kapcsolatos blogpostok szerkezete, jó gyakorlat, CTA, képhasználat, mobile first logika
    • Consumer
      • Hatóanyaggal kapcsolatos blogpostok szerkezete, jó gyakorlat, CTA, képhasználat, mobile first logika
      • Hatóanyaggal kapcsolatos YouTube videók feltöltése – jó gyakorlatok és SEO
      • Hatóanyaggal kapcsolatos landing oldalak struktúrája, CTA, mobile first logika
      • Szövegírás szabályai – EFSA előírások figyelembevétele
    • Partner kommunikáció
      • Partner B2B eDM levelek készítése, szerkezete, targetálása, kiküldése
    • PPC
      • Facebook dinamikus konverziós kampány hirdetések feltöltése
      • Facebook traffic hirdetések feltöltése
      • Facebook statikus konverziós hirdetések feltöltése
      • TikTok Ads kampányok kezelése: standard, gyors reagálású, állandó márkakommunikáció, kreatívok
      • Meta Ads kampányok kezelése: standard és gyors reagálású kampányok, remarketing, márkakommunikáció, kreatívok
      • Google Ads kampányok kezelése: kampánytípusok, gyors reagálás, remarketing, márkavédelem, kreatívok
      • PPC kampányok kezelése – stratégia, kulcsszó képzés, szövegírás
    • AI
      • Új blog cikk írása ChatGPT-vel lépésenként
      • SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz
      • Perplexity alkalmazása a marketingben – kutatás, elemzés, promptolás
      • VEO(3) alkalmazása a marketingben – videó generálás, prompt írás, minták
      • Gemini alkalmazása a marketing területen (kutatás, elemzés, függvények, Google-integráció, promptolás)
      • ChatGPT alkalmazása a marketing területen (ötletelés, szövegírás, elemzés, promptolás, márkaidentitás)
Kategóriák megtekintése
  • Home
  • Docs
  • Cégcsoport
  • Marketing
  • AI
  • Új blog cikk írása ChatGPT-vel lépésenként

Új blog cikk írása ChatGPT-vel lépésenként

5 min read

1. Alapadatok #

A termékről és a hatóanyagról kapott infromációkat kell felhasználnod. Ezek tartalmazzák konkrétan a termék mellett mondható információkat, és külön a hatóanyag mellett mondható információkat. Valamint az előzetes célcsoport meghatározást probléma alapon.

Teljes automatizáláshoz lépj be az erre kidolgozott ChatGPT agentbe itt…

2. AI betanítása #

1. alapadatok #

A hatónyagról szóló információkat másold ki a dokumentumból:

hatóanyag neve, hatóanyag mellett mondható, hatóanyag célcsoportjai, hatóanyag kulcsszavai

PROMPT:

A Natur Tanya táplálékkiegészítő gyártó marketingese vagy. A feladatod, hogy olyan edukációs cikkeket írj, amelyek segítenek a célcsoportoknak megérteni, hogy a hatóanyag mire jó, milyen hatása van. Minden információ, amit kapsz előzetesen jóváhagyott, és hatóság által ellenőrzött. Több feladatot fogsz kapni. Az első feladatod, hogy elolvasd a hatóanyaggal kapcsolatos infromációkat és röviden értelmezd.

Hatóanyag infok: [Ctrl + V]

A promptot és a dokuból kimásolt hatóanyag infot illeszd be a beviteli mezőbe, és indítsd el.

A robot elolvassa a tartalmat, és egy rövid elemzést fog válaszként adni, amelyben látod, hogy a hatóanyag infot megértette.

2. Célcsoportok #

Meghatároztatod a célcsoportokat a robottal, akik számára tartalmat fog írni.

PROMPT:

A hatónyag információk alapján határozz meg 5 konkrét célcsoportot, akik számára edukációs tartalmat fogsz írni. A célcsoportok meghatározásánál add meg az alábbiakat: célcsoport elnevezése, célcsoport problémaköre, neme(k), életkori sáv, érdeklődési kör(ök), fájdalompontok, motivációk

Erre a robot adni fog 5 különböző lehetséges célcsoportot. Lehet, hogy lesz közötte olyan, amelyik nem releváns, ezt ne vedd figyelembe.

3. Cikk ötletek #

A meghatározott célcsoportoknak most cikk ötleteket fog a robot javasolni. Mivel big data alapon ötletel, a benchmarkja a világ összes általa megismert (indexelt) tartalma.

PROMPT:

A meghatározott célcsoportok számára fogsz edukációs cikkeket írni a hatóanyaggal kapcsolatban. Minden célcsoporthoz találj ki egy konkrét cikk ötletet, ami érdekelheti, és ami a hatóanyag által elért hatást mutathatja be, miközben a célcsoport problémájáról beszél. A válaszodban az alábbi struktúrában add meg:
célcsoport neve | cikk címe | cikk rövid leírása | probléma amire fókuszál | kulcskifejezések

Ez a prompt rendezve fogja megadni a cikkeket.

Most ki kell dolgoztatni a robottal az egyes cikkeket, hogy mi lesz a tartalmuk. Ez biztosítja, hogy a cikkek valóban értékes tartalmak legyenek, ne csak bullshit.

PROMPT:

Dolgozd ki az [első] cikknek a struktúráját, írd le, hogy milyen részegységekből fog állni, és az mit fog tartalmazni. Fókuszálj a probléma-megoldás-hatóanyag hármasra. Vedd figyelembe a meghatározott célcsoport sajátosságait. Bulleted list felsorolással válaszolj.

Ez egy részletes felsorolásban megadja az [első] cikk szerkezetét. Ha a többit is meg akarod csinálni, akkor az [első] helyett második, harmadik, stb-t írd vagy másold oda a promptod végére az adott sor tartalmát.

4. Cikk kidolgozása #

A megtervezett cikk kidolgozása következik, a robot most megírja a cikket. Itt meg kell határozd a cikked hosszát, stílusát, a végső tartalommal szembeni elvásáraid. Kábé, mintha azt írnád le, hogy TE hogyan írsz.

[stílus]: tegező
[hosszúság]: 1000 szó
[tonalitás]: kedves, segítő szándékú
[téma]: generált téma
[célközönség]: generált célközönség neve
[cél]: edukáció / érdeklődés felkeltése / stb.
[kulcsszavak]: generált kulcsszavak
[szerkezet]: generált szerkezet
[tartalmi tiltások]: terméknév, márkanév

PROMPT (alap):

Írj egy [hosszúság] terjedelmű, [stílus] stílusú cikket a(z) [téma] témában, amelynek célközönsége [célközönség]. A cikk célja: [cél].
Kérlek, építsd be a következő kulcsszavakat: [kulcsszavak].
A cikk szerkezete legyen: [szerkezet].
A hangvétel legyen [tonalitás].
A cikk [nyelv] nyelven készüljön.
Kerüld a következő témákat vagy szempontokat: [tartalmi tiltások].
Adj javaslatot a lehetséges képi/ábrás elemekre is: [képi elem: …].

Ez az általános prompt, amit ki tudsz tölteni az aktuális cikk adataival.

Ez pedig egy konkrét, amit most a prompt láncolatban azonnal tudsz is hazsnálni:

PROMPT (konkrét, a mostani folyamatban):

Írj egy 1000 szó terjedelmű, kedves, segítő szándékú stílusú cikket a meghatározott témában, amelynek célközönsége a meghatározott célcsoport. A cikk célja az edukáció.
Építsd be a meghatározott kulcsszavakat a szövegbe.
A cikk szerkezete legyen a meghatározott struktúra.
A hangvétel legyen kedves, segítő szándékú.
Kerüld a következő témákat vagy szempontokat: konkrét termékek neve
Adj javaslatot a lehetséges képi/ábrás elemekre is: [képi elem: …].

A robot elkezdi megírni a tartalmat, azaz egy 1000 szavas cikket az [első] meghatározott célcsoport és cikk téma alapján.

Ha szeretnéd folytatni a második, harmadik, stb. cikkel, akkor ezt add neki:

PROMPT:

Dolgozd ki az második cikknek a struktúráját, írd le, hogy milyen részegységekből fog állni, és az mit fog tartalmazni. Fókuszálj a probléma-megoldás-hatóanyag hármasra. Vedd figyelembe a meghatározott célcsoport sajátosságait. Bulleted list felsorolással válaszolj.

Majd pedig:

PROMPT (konkrét, a mostani folyamatban):

Írj egy 1000 szó terjedelmű, kedves, segítő szándékú stílusú cikket a most meghatározott témában, amelynek célközönsége a meghatározott célcsoport. A cikk célja az edukáció.
Építsd be a meghatározott kulcsszavakat a szövegbe.
A cikk szerkezete legyen a meghatározott szerkezet.
A hangvétel legyen kedves, segítő szándékú.
Kerüld a következő témákat vagy szempontokat: konkrét termékek neve
Adj javaslatot a lehetséges képi/ábrás elemekre is: [képi elem: …].

 

5. Több cikk együttes kidolgozása #

Lehetséges un. feladatláncot adni a robotnak, ilyenkor folyamatosan dolgozik, és megírja az összes cikket. Ha ezt akarod, akkor a 3. lépésnél ezt használd:

PROMPT:

A meghatározott célcsoportok számára fogsz edukációs cikkeket írni a hatóanyaggal kapcsolatban. Minden célcsoporthoz találj ki egy konkrét cikk ötletet, ami érdekelheti, és ami a hatóanyag által elért hatást mutathatja be, miközben a célcsoport problémájáról beszél. Dolgozd ki a cikkek struktúráját, írd le, hogy milyen részegységekből fog állni, és az mit fog tartalmazni. Fókuszálj a probléma-megoldás-hatóanyag hármasra. Vedd figyelembe a meghatározott célcsoport sajátosságait. A válaszodban az alábbi struktúrában add meg:
célcsoport neve | cikk címe | cikk struktúrája | probléma amire fókuszál | kulcskifejezések

Majd pedig ezt add meg neki:

PROMPT:

Minden egyes meghatározott cikk ötletet dolgozz ki, cikkenként külön az elsőtől az utolsóig. Mindegyikhez írj egy 1000 szó terjedelmű, kedves, segítő szándékú stílusú cikket a most meghatározott témában, amelynek célközönsége a meghatározott célcsoport. A cikkek célja az edukáció. Építsd be a meghatározott kulcsszavakat az adott szövegbe. Minden cikk szerkezete legyen az ahhoz meghatározott struktúra. A cikkek hangvétel legyen kedves, segítő szándékú. Kerüld a következő témákat vagy szempontokat: konkrét termékek neve. Adj javaslatot a lehetséges képi/ábrás elemekre is: [képi elem: …].

 

Frissítve: augusztus 6, 2025
ai, blog, blogpost, chatgpt, consumer marketing, digitális marketing, edukáció, hatóanyag, kreatív tartalom, prompt, szöveggenerálás, szövegírás, tartalomkészítés

Mik az érzéseid?

  • Boldog
  • Normál
  • Szomorú
Oszd meg ezt a cikket:
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
SEO prompt engineering – jó promptok írása SEO-hoz

Powered by BetterDocs

Szólj hozzá! Válasz megszakítása

Table of Contents
  • 1. Alapadatok
  • 2. AI betanítása
    • 1. alapadatok
    • 2. Célcsoportok
    • 3. Cikk ötletek
    • 4. Cikk kidolgozása
  • 5. Több cikk együttes kidolgozása
© 2025 Varázslat • Készült GeneratePress